Vlucht naar Goa

30 januari 2022 - Arambol, India

Lieve lezers,

Ik schrijf dit Arambol Goa, dus het is gelukt! Maar laat ik terug gaan naar gisteren. Het laatste stukje vliegen....

Ik stond dus Stand Bye voor de vlucht en liet de tijd verstrijken. Inmiddels had ik een mede slachtoffer gevonden. Een vrouw uit Oostenrijk, ook op stand bye.

Een uurtje voor vertrek gingen we ons bij de balie kijken. Het was rustiger en we waren bekend. Zonder uitleg onze kant hoorden we het goede nieuws: jullie kunnen mee!

Super natuurlijk. Zo is de reis nog helemaal volgens het "plan". De vlucht van een uurtje zat helemaal vol. Hoezo Social distancing? Vooral bij aankomst een chaos. Waarom willen mensen altijd direct gaan staan? Kudde dieren die zsm naar buiten willen. Haha maar toch moeten wachten. Ik blijf altijd rustig zitten, de bagage is er toch nog niet.

Gelukkig was mijn rugzak wel aangekomen. Ik zou worden opgewacht door de taxi uit Arambol en Soenil was er ook. Leuke gozer, lekker ouwehoeren onderweg.

Het is grappig hoe de herinneringen als vanzelf weer boven komen. Ik ken gewoon de route tot in detail. Daar een tempel, daar een Ici Ici bank. Haha weinig veranderd. Wel deels een mooie bredere weg. Gelukkig weinig file.

Dus voor 20 euro zit je 2 uur in de taxi. Doe dat maar eens in Nederland.

Warm!!!! Einde middag was het 32 graden en dan opeens voel je het. Het is lekker warm!!!!

Arambol. En dan ben ik thuis. Arambol ik ben er al vaak geweest. Op het eerste oog weinig veranderd.

Ik loop het laatste stukje over het strand naar Laughing Buddha. Jon Harris de baas zit op zijn bekende plekje. Wow... Hi Jon, long time no see.

We kletsen wat bij, natuurlijk ook over Corona. Onderweg had iedereen in auto's mondkapjes op, zelfs op brommers enzo. Waanzin. Hier echter geen mondkapje te zien. Pffff heerlijk!

Quarantaine? De kans op controle lijkt heel erg klein. Jon had het zelf meegemaakt en nooit iets gehoord of controle gehad. Dus... Ach ik zie wel.

Voorlopig loop ik lekker rond. Ik was erg moe dus 2 twee biertjes lekker vroeg naar bed.

Mijn eerste zonsondergang meegemaakt. Mmmmm zo heerlijk. Morgen laat ik wel foto's zien. Geen puf voor gehad ze te maken

Het huis was bekend, het bed nog hetzelfde. Whaaaaa kraakt als een gek en slaapt hard. This is India.

14 uur geslapen en nu ontbijt en chillen. Ik ben gearriveerd!

Slow down, relax and enjoy.

Dat is wat ik nu doe.

Liefs Satori♥️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. W Toxopeus:
    Geweldig. Love it. Kanjer❤
  2. Satori De Ruijter:
    Hey andere kanjer ♥️
  3. Christien de Ruijter-Lorent:
    30 januari 2022
    En nu genieten jongen ,ik volg het verhaal en leef mee op je reis. een knuffel van mij op afstand ma
  4. Satori De Ruijter:
    Knuffel terug.
    ♥️
  5. Myriam:
    30 januari 2022
    Je hebt ons wel in spanning gehouden, Satori!
    Fijn dat je veilig op je bestemming bent aangekomen. Wat een reis!!!

En wat een voorbeeld van rustig blijven en door blijven ademen...
  6. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Hihi ik ben ook wel een beetje een tekstschrijver hoor. Hoop jullie enthousiast te houden met mijn verhalen.

En tegelijkertijd is het heel fijn om te schrijven. Altijd al...

Heerlijke combi
    ♥️
  7. Wilfried:
    30 januari 2022
    Geweldig, de rust zelve. In vertrouwen en het komt goed.
    Geniet lekker, Satori.
  8. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Ja Wilfried daar ben ik blij om/mee... De rust in mijn leven. Als het centrum van de orkaan.
    Bewustzijn is de sleutel
    🙏