En dat was dat!

25 februari 2022 - Arambol, India

Jeetje, ik heb al een hele tijd niet geschreven en nu zit het er bijna op!!!

Morgen ga ik weer naar huis.

Tussendoor 2x naar de tandarts geweest. Tandsteen verwijdert en een vulling vervangen. Kan ik er weer even tegen.

De laatste week ben ik veel met de scooter weg geweest. Lekker hoor zo'n windje als het warm is.

Van noord Goa is Arambol toch wel het leukste. De Indiase toeristen rukken op en dat maakt dat de plaatsen waar ze naartoe gaan een heel andere vibe krijgen. Druk, luidruchtig en zeker niet "zonnen" zoals wij. De meeste gaan ook met kleren aan de zee in. Zeker de dames.

De prijzen zijn hoger, het eten minder, dus altijd weer blij om "thuis' te zijn. Laughing Buddha dus.

De vlucht morgen van Air India word nog spannend. Net als heen staat voorlopig het ticket nog op "open". Air India kan niks, booking wil niks. Ben benieuwd. Kom ik niet mee naar Mumbai dan mis ik dus mijn aansluiting.

Vandaag met Pcr geregeld. Haha is per definitie negatief omdat ik niet getest ben. Wel buisje opsturen naar het lab. Dhaaaaa belachelijk natuurlijk maar het voordeel is dat er nu 0% onzekerheid is.

Gister trouwens een slechte dag. Wat een gedoe in Oekraïne. Pffffff ik maakte me er behoorlijk druk over. Iets te veel gedronken ook. Wat een zooi!!!! Oorlog in Europa wie had dat gedacht.

Maar zoals altijd. Als het stof weer is neer gedaald...

Pluk de dag

Ik wens jullie veel geluk en wijsheid. Slow down, relax and enjoy.

Als ik in Nederland ben sluit ik deze blog weer af.

♥️

Satori

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    25 februari 2022
    Lieverd, ik wens je een goede reis maar ik ben blij als ikje weer zie. liefs je moederxxxxx
  2. Carolina:
    25 februari 2022
    Leuk om via deze weg je weer een beetje te hebben gevolgd, het was weer een enerverende Reis😋 en leuk je verhalen te volgen .Ik wens je morgen een hele goede vlucht, en als je in vertrouwen blijft dat alles gaat zoals het moet gaan kom je vast veilig en gezond weer thuis 🏠 dikke knuffel 🥰 en veel liefs 💋 lieve Satori… Carolina
  3. Wilfried:
    25 februari 2022
    Het was weer mooi om je te volgen. Goede reis morgen!
    Gegroet Wilfried