Lets go to GOA

30 januari 2022 - Arambol, India

Ken je dat verhaal van die twee die naar Paris gingen? Nee? Nou die gingen niet. Sta ik dus voor de balie om in te checken, zegt die juffrouw: SORRY maar ik heb geen reservering!!!! WAT!!!! Nee sorry, kan je niet helpen.

Voor de info balie staan natuurlijk 30 Indiërs die allemaal voordringen. Ben ik uiteindelijk aan de beurt bevestigd een andere medewerker de annulering. Nee hoor geen reservering. Je boeking is geannuleerd. Klopt dat niet, bel dan je ticketverkoper maar. F#ck!!!

Dus helpdesk van Booking.com gebeld. 10 minuten in de wacht. Zal wel duur telefoontje zijn geworden maar dat terzijde. Tja reserveringsnummer was hetzelfde. Maar je hebt ook een e-ticketnummer. Moet lukken want je vlucht is NIET geannuleerd.

Dus weer terug naar Air India. Wat blijkt: er is een boeking maar dat is nog een OPEN ticket dus nog niet geboekt op een specifieke vlucht. Kan ik het dan niet gebruiken voor straks? Eh.... die vlucht is vol, je kan wel stand bye op de wachtlijst.
Kan ik dan al wel vast een boarding pass krijgen (werkt in Ned wel). NEE, kom 45 minuten voor de vlucht maar terug.

Wow.... rustig blijven. ontspan in het moment. Accepteer hoe het is.... Haha goed dat ik wat ervaring heb.

Kortom ik zwerf een beetje door de hal. Sudoko af en toe. Koffietje. Afwachten.

Het goede nieuws is dat als het 14.25 niet lukt en nog wel een vlucht van 21.00 is. We gaan het zien. Het is hier in ieder geval al lekker warm.

Tot later!

ps omdat de mbs van de gratis wifi al lang op zijn, lezen jullie dat pas als ik op mijn eindbestemming ben.

1. W Toxopeus:
    30 januari 2022
    Tjonge tjonge. Wat wil dit toch zeggen. Maar jij bijt je vast en laat het er niet bij zitten. 😘
  2. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Tja wat wil het zeggen. Als het niet gelukt was dan dat Goa even niet bij me past op het moment.

Nu: durf te gaan voor wat je gelukkig maakt. Zonder compromis en blijft standvastig.
  3. Christien de Ruijter-Lorent:
    30 januari 2022
    Zit je soms niet maar kalmte is je wel toe vertrouwd.
  4. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022