Weer in India

24 maart 2022 - Arambol, India

Hey lieve volgers.

Tweede reis naar India. Hoewel... Eigenlijk de derde maar vooruit.

22 maart gingen we weg. Wie is we? Nou ik ging met José Maar lief. Heerlijk fantastisch met mijn lief naar India. Hoe gaaf is dat!!!

Bus, trein, vliegtuig, taxi en nu zijn we in Arambol. Mijn vaste stek. Nu onze vaste stek?

Het is heel spannend hoe José het allemaal vind. Pffff de eerste dag was prima, ondanks dat het een reisdag was. Samen reizen is fun en veel minder saai of vermoeiend.

De taxi dit naar Laughing Buddha was ook gaaf. Voor José de eerste indrukken van India. Het valt niet uit te leggen. Nu gezien vanuit het raam.

Het huisje wachte op ons. Bedje opgemaakt. Huis inrichten maar nu gebaseerd op twee! Haha net even anders maar helemaal prima.

Het weer is weer ietsjes warmer. Het is ook wat dampig, geen blauwe hemel. Vandaag scooter scoren en ook een tafelventilator. Wel zo fijn een verkoelend windje.

Weet niet of ik elke dag ga schrijven, maar jullie gaan het zien!

To de volgende keer.

♥️

Satori

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    24 maart 2022
    Ik zie het reisverslag weer blij komen. veel plezier daar en geniet er van. liefs ma xxxx
  2. Harro:
    24 maart 2022
    Met je lief op avontuur dat is fijn! Geniet ervan, ben benieuwd hoe het samen gaat zijn
  3. Wilfried:
    25 maart 2022
    Heerlijk met tweetjes samen. Geniet!
  4. Myriam:
    27 maart 2022
    Heerlijk om updates te krijgen van jullie avonturen!
    Geniet er samen van!