First Day in Arambol

31 januari 2022 - Arambol, India

Lieve lezers,

Mmm een rustig eerste dagje. Ik had al gezegd dat ik lekker lang geslapen had. Haha het bed is Indian beach style. Eigenlijk een prima "echt" matras maar we keihard. Haha en het bed kraakt enorm. Maar goed dat ik alleen ben 😂.

Ontbijten en alles doe ik dus voor huis in het restaurant. Vandaag Italian breakfast met koffie. Eigenlijk te veel (te vroeg) voor mij, maar vooruit. Kost wel een vermogen, wel 250 roepees. Voor het gemak 2 euro 50.

Ik hoef al jaren niet op de tijd te letten dus dat doe ik dan ook niet. Maar ja vandaag wel ik Australien open kijken. de mannen finale. Ik had al een beetje rond gevraagd waar dat te zien is maar dat is nog niet makkelijk. Gelukkig is de wifi prima dus kijk ik in mijn eigen tuin, op de veranda.

Tv kijken via Ziggo go doe je met een vpn. Ik gebruik Northvpn, werkt prima. wel een abonnement afsluiten. Dat had ik al eerder gedaan. Dus via Ziggo go en eurosport de finale gezien. Tenminste.....

Het leven is vol keuzes en ik heb het hier harstikke druk. Ik moest nog boodschappen doen Én de zonsondergang bekijken!!! Misschien wat zwemmen?

Pfffff moeilijke keuzes...

Bij 2-1 voor Medvedev ben ik dus naar het strand gegaan. Er lopen veel Indiers (vol gekleed) en er stond een flinke wind dus ik heb niet gezwommen en ben na een poosje weer "thuis" bij LB (Laughing Buddha) op een ligstoel gaan liggen. Mooie zonsondergang weer. Telefoon niet bij me dus dat plaatje komt later.

In de schemering komen de muggetjes dus dan probeer ik altijd binnen te zijn. Zo ook nu. 🏠 Lekker op bed. Heerlijke lange videocall met José gehad. pfffff 😍😍

Eerst eten of eerst boodschappen doen? Toch maar eerst boodschappen. Iedereen ontwikkelt zo zijn gewoonten en ik heb een shoppie waar ik altijd naartoe ga. Eerlijke vent, redelijke prijzen. Hij kende me nog das ook fijn.
Gekocht:
2x muggespray Odomos
1x muggespiraal
1x aansteker
1x fles rum Old Monk
1x fles cola
2x Yoga matje
Kosten 1100 rupees zeg maar 11 euro

De Yoga matjes gaan in het bed, slaap ik wat zachter. Uit ervaring weet ik dat je dat soort dingen DIRECT moet doen. Het is de investering waard. Zo ga ik ook zsm een waterkoker scoren.

Okay dus toen eten. Ik heb een heerlijke Chicken Massala 🎉 gegeten aan een tafeltje op het strand. Mmmmm verrukkelijk. Spicy and NO koriander please. Na het eten lang op een ligstoel gelegen met een biertje.

Time to sleep! Natuurlijk wel eerst een rum cola gedronken. Zzzzzzzz

Wel te rusten lieve lezers.
Fijn dat jullie meelezen 🙏

Reacties en/of vragen zijn zeer welkom.
♥️
Satori

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    31 januari 2022
    Nou jongen neem het er maar na zo lange reis liefs ma .
  2. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Doe ik Ma. Jij ook hè! Pluk de dag.
    ♥️
  3. Wilfried:
    31 januari 2022
    Het is weer genieten voor je, Satori, maar wel vervelend al die keuzes die je moet maken.
    Geniet lekker.
  4. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Ja Wilfried. Shit happens.
    😎
  5. Harro:
    31 januari 2022
    Ziet er helemaal niet verkeerd uit, lekker basic. Zon, strand en een videoverbinding met je lief, wat wil je nog meer!
  6. Satori De Ruijter:
    1 februari 2022