Januari loopt op zijn einde

1 februari 2022 - Arambol, India

Lieve lezers,

31 januari de tweede dag hier. Ik heb weer heerlijk lang geslapen. Tegen elf uur weer wakker. Komt natuurlijk door het tijdsverschil. Biometrisch (ofzo) is het 6 uur vroeger dus vandaar. Ik maak me er ook niet druk om.

Rustig ontbijten. Eerst eens koffie en dan deze keer een English breakfast. Zie bij de foto het mapje Culinair. Het is al lekker warm en ik lig hier lekker te liggen.

Zo eens aanschuiven bij 2 Indiers die me gisteren aanspraken. De twee Indiers bleken er drie te zijn. Zie foto's. Wow dat was een leuk middagje.

Ik had me voorgenomen een beetje "opener" te zijn naar mensen. Dus dit was een soort "Jump in". Nou hou ik echt niet van de standaard praatjes als... Waar kom je vandaan, waar ga je naartoe.

Deze gasten waren echter verfrissend. Zoveel onderwerpen besproken. Een van de drie was echt een prater.... Één hele stille en één er tussen in. Ik heb meer gepraat dan in weken. Whaaaaa. En het was fijn. Culturen die elkaar ontmoeten. Indiërs die ook wereldwijs waren gelukkig. Ze konden praten én luisteren. Ik kon ook best mijn ei kwijt. Levenservaring en levenslessen. En ook gewoon een biertje drinken. Mooie mix.

Aan het eind van de middag natuurlijk naar de zonsondergang kijken. Zie de foto's in Laughing Buddha. Elke dag zakt de zon in de zee dus op een gegeven moment zal het jullie worst zijn. Hier is het toch wel het hoogtepunt van de dag.

Diner op het strand. Voetjes in het warme zand, korte broek, t-shirt. Goan nights.... Deze keer chicken Dopiaza gegeten. Basis saus zelfde, maar nu met uien en paprika. mmm spicy and NO koriander please. And garlic naan of course... Mmmm weer geen foto want ok probeer een beetje af te kicken van de telefoon.

Later op de avond nog lekker van het zeezicht genoten en chillen in de tuin. Natuurlijk met een lekkere Old Monk cola.

zzzzzzzzzzz
Tot morgen
Nieuwe avonturen....
Follow me

scroll down

Goede morgen lieve lezers.
Fijn dat jullie meelezen 🙏

Reacties en/of vragen zijn zeer welkom.
♥️
Satori

1. Karin:
    1 februari 2022
    Top! ❤️
  2. Satori De Ruijter:
    2 februari 2022
    Hihi een dal komt ook nog wel weer! ♥️
  3. Christien de Ruijter-Lorent:
    2 februari 2022
    Leuk dat je er ook een foto bij stuurt heb ik een beetje idee hoe het daar is.
  4. Satori De Ruijter:
    2 februari 2022
    Er zijn veel meer foto's Mam. Zie de mapjes foto's!
    🎉🎉🎉🎉