SWEET LAKE

9 februari 2022 - Arambol, India

Fock, 6 uur wakker...
Er is hier een festival begonnen. Een Hindi festival. Zal vast een paar dagen duren. Oooowww.

Vlak bij is een tempeltje aan het strand. Normaal komt af en toe iemand aan de bel trekken, da's niet zo'n probleem.

Nu echter een tent en stoelen erbij. Optredens dansgroepen. Beelden allerlei verhalen uit.

Het ergste is echter de muziekinstallatie. Keihard staat tie en dat vanaf 06.00. Hele dag gejengel... Indiase muziek kan nogal in de herhaling treden dus 108 keer Swami Swami ofzo.

Ik ben duidelijk geen fan.

Nee en het was de hele dag. Zelfs voor het restaurant was het niet te harden. Schreeuwen is het.

Dus "gevlucht" naar het SWEET LAKE dat is dus een meertje met zoet water hier om de hoek. Zie de foto's. Lekkere rustige middag en op de terugweg een terrasje.

s' avonds helaas weer herrie. Na tienen denk je het zal zo wel voorbij gaan. Maar helaas duurde het wel tot 01.00. Gelukkig heb ik oordoppen bij me en zo kon ik best nog rustig liggen en slapen. Maar toch.... Ik hoop dat het morgenochtend niet weer begint.