The Love Temple

10 februari 2022 - Arambol, India

Lieve lezers,

Gelukkig! Het was een ééndaags festival! Heerlijk geslapen toen het eenmaal stil werd en ook heerlijk stil wakker geworden.

De dagen vloeien hier in elkaar over en er sluipt natuurlijk een beetje routine in. De ochtenden zijn heerlijk fris dus opstaan en ontbijten met een lang t-shirt aan. Wat zal ik vandaag weer eens eten is een belangrijke vraag. Een Italian breakfast dus.

Uiteraard begint de dag met mail en berichten checken en een beetje het nieuws volgen.  Dat er vier en half uur tijdverschil is maakt dat niet makkelijker.

Zo tegen de tijd dat ik mijn ontbijt op heb, komt de "cleaningcrew" het strand schoonmaken. Er staan hier ook voor het eerst afvalbakken. Prima! De schoonmakers hebben bijna allemaal een grashark en slepen een afwasteiltje mee. Daar gaat al het vuil in. De restaurants worden geacht de 20 mtr voor hun terras schoon te houden. Niet iedereen doet dat maar uiteraard bij LB wel.

Na het ontbijt schrijf ik meestal dit verhaaltje. En natuurlijk mijmer ik en kijk relaxt naar de zee. Mmm lekker warm hier. Rust, ontspanning. Soms duren de dagen niks doen wel lang, maar in ieder geval is het hier lekker warm.

Tussen de middag, op het heetst van de dag ga ik ook meestal in de tuin zitten. Vandaag had ik zin om te zonnen dus al snel lekker voor op een ligstoel in de zon. Er staat hier een heerlijk briesje, zwemmen die ik niet echt overmatig veel.

Eind van de middag weer eens een bekende plek op zoeken: The Love Temple. Mijn tantra trainer Hariprem gaf hier ook sessies. Het viel me mee hoe druk het was. Best wat buitenlanders hebben zich hier verzameld. Er waren ook meditatiesessies dus ik kom nog eens terug. Mijn favoriete plek om te verblijven zal het echter nooit worden want geen bier en strikt vega daar. Brrrrr niks voor mij.

Erna dus lekker bij Laughing Buddha. Chilly chicken chinese style met frietjes. Hmmm. In de avond heerlijk in de tuin en e-book lezen. Zo langzamerhand ben ik best uitgeslapen dus na een Old Monk toch maar naar bed.

Tot morgen!
Fijne donderdag jullie
♥️

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    10 februari 2022
    Ik heb geen medelijden met jou ben zelf een beetje jaloers op je. Was hier maar die warmte ik zal dus nog even moeten wachten. liefs ma
  2. Geeske Braams:
    10 februari 2022
    Hèhè heb lekker bijgelezen... wat een avonturen elke dag 🤩 Je hebt t er maar druk mee... zal vanaf nu wat beter bijhouden, je schrijft leuk lieve Satori! Ik stuur je veel liefs. En ja hoor, wij ontvangen graag jouw warme zonnestralen- wel rekening houden met t tijdsverschil dan hé 😇💜💫
  3. Satori De Ruijter:
    12 februari 2022