Naar huis

15 januari 2022 - Elst, Nederland

Ja lieve lezers en dan naar huis...

Het was lang wachten, de vlucht Dehli - London was ook nog eens vertraagd maar uiteindelijk mocht ik rond 04.00 plaatselijke tijd instappen.

Ik had me voorgenomen de purser te vragen voor een upgrade ofzo. In ieder geval om te kunnen liggen. Als je zolang heb rondgehangen zonder te kunnen liggen, dat sloopt je.

Dus naar de purser gevraagd. Megan heette ze. Upgraden naar de business class mocht niet (jammer!) maar ze was begaan met me. Ik kon kiezen tussen een iets luxere stoel of drie stoelen naast elkaar in de economy.

Ik koos voor de drie stoelen want ik dacht... Dan kan ik liggen!!! Yesssss.

Helaas, in de board van Britisch Airways zit vast zo'n lullo die niet wil dat er gelegen/geslapen wordt. De armleuningen tussen de stoelen kunnen maar een klein stukje omhoog!!!! Daar pas ik dus nauwelijks onderdoor. Ik heb het wel gedaan maar de gordel moet ook nog eens vast. Jeetje wat een gedoe. Ik lag totaal niet lekker.

Gelukkig had ik extra slaappillen (inslapers) genomen. Haha 3 stuks... Niet goed, maar op een gegeven moment ga je wel "out".

Op de vlucht van 10 uur heb ik zo'n 4 uur kunnen slapen. Toch wel lekker.

Aankomend in London was het spannend om mijn aansluiting naar Amsterdam te halen. Gelukkig wel gelukt. 30 min wachten, 20 min taxiën, 50 min vliegen, 20 min taxiën, je kunt beter gaan lopen!!! 😂

In Amsterdam was mijn rugzak er gelukkig heel snel. Een godswonder want die had dus ook 4 dagen rond gehangen in vliegtuigen en terminals. Long time no see.

En toen de trein en de tram in naar mijn lief. Hihi die was niet thuis dus ik kon gelukkig lekker eerst douchen. 5 dagen in dezelfde kleren rond lopen maakt je niet frisser. 😎

Het welkom was geweldig.!!! Zij had me al gemist. Ik was door al die toestanden daar nog niet eens aan toegekomen. Een heel warm welkom. Piep piep censuur piep...

Nou ik ben daarna even gaan liggen maar voelde me heel diep wegzakken. Dat was zo rond 15.00 uur dus dat leek me niet handig.

Er uit dus. Diepe gesprekken, heerlijk gegeten en "Flikken" gekeken en toen was de koek op.

Slapen

slapen

slapen

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    15 januari 2022
    Het is een heel gedoe dus om naar India te komen begrijp ik.
  2. Satori De Ruijter:
    15 januari 2022
    Klopt mam. En ook gewoon ene been voor de andere en dan kom je er. ♥️
  3. Jhari:
    23 januari 2022
    Wanneer ga je weer?
  4. Satori De Ruijter:
    23 januari 2022
    Vrijdag probeer ik het weer een keertje. ♥️