Dagje rondhangen

13 januari 2022 - Indira Gandhi International Airport, India

13 januari. Wat voor dag is het vandaag? Ik zou het bijna vergeten... O ja donderdag, morgen naar huis.

Gelukkig lekker geslapen. 24 uur in het hotel, af en toe naar de terminal. Veel liggen en rusten.

Ik kon vandaag blijven maar 165 euro per dag vind ik een beetje veel. Dus dan maar een dagje rondhangen op de terminal.

Ik voel me uitgerust en uitstekend. Shit happens maar ik laat me niet van de wijs brengen. Zelf had ik ook beter kunnen controleren of alles oké was.

Vanochtend zak ik verder in de rust en acceptatie die ik zo goed ken van India. Zou het dan toch in de lucht zitten?

Ik heb besloten dat ik het gewoon nog een keertje ga doen, nu MET een geldig visum. Maandag eens naar de ambassade. Lukt 90 dagen niet, dan maar 30 dagen, ook heel fijn.

Zoals gezegd, voel me prima en ben heel relaxed nu. Slow down, relax, bewust ademen, lekker naar mijn hart. Ik voel dan dat "ik" ben. Voel mijn kracht, energie en uitstraling. YES dat is heerlijk.

Ontbijten, lunchen en diner. Tijden dat dat mondkapje even of mag. Haha mijn oren doen soms gewoon een beetje pijn.

Al schrijvend ben ik heerlijk in verbinding met jullie. Was een beetje vergeten dat er mensen zijn die om mij geven.

Iedereen bedankt voor de mooie reacties. ♥️

Doet me heel goed. 🙏

Zo het is inmiddels avond, nog 6 uur te gaan voordat ik terugvlieg. Al met al heb ik hier 50 uur in de transit terminal doorgebracht. Pffff ik lijk wel gek.

Sinds afgelopen maandag tot nu toe heb ik bijna alleen op vliegvelden en in vliegtuigen gezeten. Ik word een echte vliegtuig nomade!!!

Maar een zinloze tijd kan ik het niet noemen. Een les in "ontspannen in het moment". Daar is geluk te vinden. Moe, boos, verwart, uitgeslapen, fit, energiek, vol plannen.... Ontspannen met wat er is. Hier, daar of thuis. Allemaal hetzelfde. Dankbaar voor de les. 🙏

En ja verlangen hoort er ook bij. Lekker naar mijn meissie. ♥️

Tot morgen!

Pffff nabrander... 23.30 lokale tijd. Om mijn geduld te testen heeft de vlucht ook nog eens 2 uur vertraging! Ga ik ook nog mijn aansluiting naar Amsterdam verliezen. Lekker dan. Kan er ook nog wel bij! Nog 5 1/2 uur te gaan. Op tot diep in de nacht.

===========

Wil je weten hoe het verder gaat? Zet je email hieronder op de volgerslijst en je krijgt een seintje als ik weer iets post.

Eentje morgen nog en dan de voorbereiding van de tweede poging om naar Goa te komen.

1. Harro:
    Love you <3 inspirerend!
  2. Satori De Ruijter:
    ♥️🙏♥️
  3. Lia:
    13 januari 2022
    Hoi Satori, net even 'bij gelezen'. Wat een avontuur en wat een tegenvaller. Ik hoop dat het slechts uitstel is en dat je snel toch weer die kant op kunt!
  4. Satori De Ruijter:
    En zo is het... 👍
  5. Christien de Ruijter-Lorent:
    14 januari 2022
    Hoi Satori waren de papieren dan niet in orde?
  6. Satori De Ruijter:
    15 januari 2022