Het grote project

5 februari 2022 - Arambol, India

Hey lieve lezers,

Gisteren was ik niet zo in mijn hummetje. Tja kan gebeuren, geen probleem. In Nederland zijn er ook van die dagen, wie heeft ze niet! Alles gaat voorbij en in de loop van de dag werd het ook al weer beter.

Vandaag een groot project uitgevoerd. Op dag 7 moet ik een verplichte pcr test doen. Gelukkig kan dat hier in het dorp. Een stukje land inwaarts is zegmaar het "Arambol niet aan de zee". Even een loopje in de ochtend. Dat doe je zo vroeg mogelijk want anders is het best warm. Eea moet natuurlijk wel open zijn, dus niet te vroeg

De pcr test is gelukt alleen niet voor 500 rupees. Koste me 1200 rps. Logisch misschien want eea gaat met het vliegtuig naar Hylamabat. Uitslag via whatsapp, morgen in huis. Haha hoop ik.

Daarna geld trekken uit de ATM, ik wil altijd per week afrekenen bij Jon dan weet ik een beetje waar ik blijf.

En!!! ja waterkoker gekocht. Mooi ding hoor, jammer van de Indiase stekker, kan ik dus alleen hier gebruiken.

Op de weg terug nog even naar de kapper geweest. Pfffff 200 rupees wel duur hoor!!!!

Daarna thuis een lekker Italian ontbijt dat had ik wel verdiend. Uiteraard moest ik uitrusten van alle actie. Lekker in de tuin gezeten, beetje lezen, sudoko, mijmeren.

Oh ja heb de tuin ook een beurtje gegeven. Onkruid wieden, steentjes weghalen, bladeren op een hoop.

De middag is te warm om iets te doen en op het strand is de zon te heet, te fel. Dus zo om 16.00 ga ik pas naar het strand. Lekker zwemmen, beetje zonnen, stretchen en planken. De keer bleef ik ook op het strand tot zonsondergang.

Dan even naar huis en onder de klamboe. Misschien hoeft het niet maar ik ben dat zo gewend. Beetje chillen voor het eten.

Eten op het strand, fijn hoor. Chicken Diana deze keer. Soort kipsnitsel met kaasroom saus en friet. Jammie.

Vanavond was de muziek niet te hard, maar wel een beetje fris. Dus lekker de tuin in. Koffie, rummetje. En een lang mooi videochat met een goede vriend van me. Pffff wat wel een mens nog meer.

Tot morgen!!!
♥️

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    5 februari 2022
    Hoop dat de test negatief is jongen je heb het maar druk met alles.
    Liefs ma
  2. Satori De Ruijter: