Tweede kans: Voorbereiding

26 januari 2022 - Elst, Nederland

Deze week stond in het teken van de voorbereiding van mijn tweede poging om India binnen te komen.

Als eerste natuurlijk een e-visum aanvragen. Dat kan alleen voor 30 dagen toegang dus dat is wel een major wijziging. Maar goed online alles ingevuld en submit!

Binnen de beloofde 72 uur antwoord. Gelukt! Zie foto. Grappig detail is dat mijn oude visum nog wel als geldig werd gezien want ik hoefde niet te betalen. Hoezo krom?

Tweede stap natuurlijk een vlucht zoeken en boeken. Na onderzoek waren twee vluchten lekker goedkoop. Ma 24 met de KLM of vrijdag 28 Jan met Etihad. 28 januari had om allerlei reden mijn voorkeur.

Ik dacht, ik wacht even tot na mijn pcr test want de vlucht wordt alleen goedkoper. Helaas dat was niet het geval.

Dus toch maar boeken. Gelukt!

Nou doorpakken dus. Pcr test voor de reis boeken. Pcr test Mumbai boeken. Verblijf in Goa boeken. Taxi boeken.

Eh.... Niet dus, na een paar uur een annulering en terugbetaling. Paniek in de tent. Ik zat net in de sportschool maar de lol was er direct af. Direct naar huis dus.

Thuis weer vluchten gezocht maar allemaal rete duur. Gek was wel dat mijn oorspronkelijke vlucht nog wel boekbaar was ?????

Even gebeld met Booking.com. ja mensen die hebben best goedkope vluchten. >>Tip. Meneer geen idee, maar boek aub opnieuw, dat kan best!

Dus opnieuw geboekt en daarna de hele dag de billen samen geknepen. Het zal toch wel doorgaan? Gelukkig alleen maar positieve mails. Vlucht confirmed!

Vandaag mijn Pcr test gehad voor de vlucht. Ik maak me geen zorgen want José was vorige week negatief getest en tussendoor heb ik nauwelijks mensen gezien. Pffff niet bang om ziek te worden maar een positieve test is natuurlijk killing voor de reis. Dus 🤞.

Ik dacht ook even online in te checken voor mijn vlucht. Ehhhh. Uw reservering is onbekend!

WAT!!!!!

Lang verhaal kort. Twee keer met booking gebeld. Blijkt dat mijn achternaam GEEN spatie heeft: deruijter dus. Tip voor iedereen: probeer het altijd eerst zonder spaties.

En zo zit ik nu op de bank. Alles geregeld. Taxi op Dabolim voor het laatste stuk.

Morgen uitslag van de Pcr test!!!

1. W Toxopeus:
    26 januari 2022
    Het is bijna sport om er te komen? Aan houder wi??? Maar nix is zeker. Wel heel veel succes 😘
  2. Satori De Ruijter:
    26 januari 2022
    Morgen zullen we het weten!
  3. Wilfried:
    27 januari 2022
    Satori, je verdient het na al het doorzetten. PCR-test zal wel oké zijn.
    Geniet er lekker van. Succes!
  4. Satori De Ruijter:
    Alle tests waren positief 😂
  5. Carolina:
    28 januari 2022
    Goede reis morgen Satori, en ik volg je...
  6. Satori De Ruijter:
    30 januari 2022
    Ondanks alle hobbel prima gelukt Ma ♥️
  7. Satori De Ruijter:
    31 januari 2022
    Eind goed al goed lieve Carolina.
    Fijn dat je me volgt.
  8. Karen:
    30 januari 2022
    Plaatsvervangend meegenieten van het strand, yeah!
  9. Satori De Ruijter:
    Mmmm fijn zo'n functie.