Het drukkere weekend

6 februari 2022 - Arambol, India

Het weekend...

Het weekend is altijd al een dingetje geweest. Met busladingen tegelijk komen ze uit het binnenland. Zo ook dit seizoen. Je ziet de nieuwkomers direct, soms het mondmasker nog op op het strand. In de auto is een masker voor iedereen verplicht, zelfs op de brommer!

De obers hier zijn goed getraind en staan op de uitkijk. Zo wordt menigeen binnen gehaald. Helaas ook een gezinnetje dat "naast me" kwam wonen. Pffff herrie makers. Overdag de kids en een hele schelle stem van mama. s avonds van Pa die tv zit te kijken met het geluid op hard. Gelukkig zijn ze morgen weer weg!

Elke dag kan ik wat langer in de zon. Maar ja aan de vloedlijn met vele (volledig bekleedde) passanten is het niet echt leuk of ontspannen (je voelt je liggen). Dus vandaag lekker op de ligstoel bij LB en heen en weer lopen om te zwemmen. Beetje zon, meestal schaduw.

Ik probeer altijd niet te vroeg aan het bier te gaan. Voor drieën in ieder geval niet. Maar aan het eind van de middag ga ik altijd voor de bijl. Biertje, lekker doezelen en de zon zien zakken. Mmmmmm

Vandaag maar eens wat "normaals" gegeten. Spaghetti Bolognese. Mmmmm lekker. Zeker omdat ik het niet fris had. Vandaag een t-shirt met lange mouwen aan. De muziek was -zeker in het weekend- weer knijter hard dus snel naar de tuin. Pfff waar de tv/smartphone dus goed te horen was helaas. Dan zelf ook maar spotify aan. Gelukkig wordt het tegenwoordig om 22.00 echt stil. Dat is heerlijk!

1. Christien de Ruijter-Lorent:
    6 februari 2022
    ja dat heb je van daagjes mensen. dikke knuffel