Tweede reisdag - Dehli

11 januari 2022 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Hoi lieve lezers,

Vannacht lekker geslapen. Wel 2 keer wakker geweest want je wilt je niet verslapen en de wekker heb ik al jaren niet gebruikt.

Ik heb altijd broodjes mee voor de reis dus ontbijt in eigen beheer. Busticket gekocht en hop naar terminal 5. Daar ben ik net door de security gegaan. Leg nooit je laptop onder je rugzak want dan krijg je toch nog speciale behandeling.

Straks dus vliegen naar Dehli. Daar kom ik 's nachts 01.00 uur locale tijd aan. Tussen 2 en 3 heb ik dan mijn Pcr test. Uitslag binnen 3 uur. Hopelijk negatief dan mag ik door??? Geen idee hoe dat werkt. Ik moet in ieder geval in quarantaine. Hopelijk self-isolation in Goa.

Ik wist niet zo goed waar naartoe te gaan. Noord of Zuid Goa? Er zijn zoveel mooie plekken die ik ken. Omdat de autoriteiten een adres en tel willen (om eea te gaan controleren???) heb ik gekozen voor Arambol in Noord Goa. Ik was daar vaak en kon in hetzelfde huisje terecht. Laughing Buddha. Zoek maar op. Jon Harris en zijn crew gaan me in de watten leggen. Mmmmm

Oké geland om 01.30. Niet echt geslapen maar wel een dutje gedaan. Bij BA zijn de stoelen gescheiden dus liggen is er niet bij. Helaas... er was wel plek hoewel het vliegtuig nog best vol was.

Net mijn Pcr sneltest gedaan. 2900 rupees... 90 minuten wachten en dan? Nog steeds geen idee.

Het blijft spannend omdat ik iemand in het vliegtuig hoorde zeggen dat alle visa voor 2021 niet meer geldig zijn. Zo één heb ik er dus. Was 5 jaar geldig en november dit jaar. Dus... We gaan het zien.

Eerst test afwachten en dan India in. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik meld me later weer.

1. Harro:
    11 januari 2022
    Goh is het Dehli en niet Delhi? Zo leer je nog eens wat. Duimen dat er geen rare dingen gebeuren en het genieten snel mag beginnen!
  2. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Haha had je een voorgevoel?
  3. Wilfried:
    13 januari 2022
    Spannend, Satori, zal vast en zeker allemaal goed komen, zeker met het vertrouwen wat je hebt! :) Dan moet het allemaal positief zijn (als de test negatief is is dat positief ook).
  4. Satori De Ruijter:
    Dank je wel Wilfried.

Ik was even boos en van slag maar dat helpt allemaal niks.

Zoals Barry altijd zegt: gewoon doorgaan!