Scooteren!!!!

12 februari 2022 - Arambol, India

Lieve lezers,

Na een dag niets doen had ik plannetjes. Beetje in beweging blijven. Als de energie beweegt is het altijd goed.

Dus ikvdacht ik ga lekker naar de Love Temple een tantra meditatie sessie doen. Lekker ontbeten, ikchad me erop verheugd.

Dus om 11.00 was ik daar. Eh... juist. Niet dus. Op elke dag van de week was er iets, behalve op vrijdag. Pech!

Maar zoals ik ben, altijd direct doorschakelen. Dus het plan voor morgen naar voren gehaald. Scooyer huren!!!

Ik heb bij Rosario voor 7 dagen een scooter gehuurd. Haha deze scooter heb ik al meerdere keren bereden. Oud ding maar doet het prima.

Altijd eerst even tanken. 200 rupees voor een halve tank. Ik huur 7 dagen omdat je anders continue moet tanken. Zo heb ik een beetje zicht erop. Nou maar hopen dat ze de tank niet leeg zuigen s' nachts. Gebeurd ook wel eens.

Maar goed. Ik was natuurlijk niet echt goed voorbereid. Geen zonnebril tegen het stof en een hempjesshirt aan. Dat wordt heftig in de ☀️

Ik ben naar Querim beach gereden. Helaas geen foto's. Telefoon ook niet bij me. Querim beach is heel rustig. Het meest noordelijke puntje van Goa met een rivier als provincie / staat scheiding.

De kuststrook is eigendom van een minister en die wil geen permanente bebouwing. Dus 4-5 stalletjes met ligstoelen en dat is het.

Iets terug ligt Keri beach. Dit stuk steand is nu helemaal ingericht van massale indiase weekend gasten. Pffff gauw weg daar.

Al met al was ik eind middag terug. Nog beetje schaatsen gekeken en natuurlijk de zonsondergang. Even uitrusten en Vendalu checken met rijst op mijn bord.

Zo gaan de dagen heerlijk voorbij, zeker als ik mijn lief ook uitgebreid spreek.
Tot morgen
♥️