2022 start India / Goa reis

10 januari 2022 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Hoi lezers,

Vandaag afscheid genomen van mijn lief en op weg naar India.

Het was billenknijpen of het allemaal door kon gaan. Tot zo half november was India dicht voor touristen. Gelukkig is het nu - met hindernissen - wel mogelijk

Een visum voor India had ik al maar dat is tegenwoordig best makkelijk. Je kunt online een e-visum aanvragen voor 30 dagen. Wil je langer zoals ik dan met je nog steeds naar de ambassade.

Om te reizen naar de UK en India moet je wel gevaccineerd zijn en ook vooraf een Pcr test doen. Ook voor Engeland. Dat was dus best spannend. Bij een positieve test valt natuurlijk alles in het water. Maar gelukkig zaterdag j.l. een negatieve testuitslag.

Mijn reis naar Goa verloopt via London Heathrow en Dehli naar Goa. Dat zijn drie vliegtrajecten. Dan moet ik nog 2 uurtjes met de taxi. En dan.... Zon, zee, chillen...

Dus eerst naar London. In London moet ik een dagje overnachten omdat Britisch Airways mijn goedkope ticket met snelle reistijd eind november had geannuleerd. De aangeboden vervanging heeft 2 nachten erbij. De 10e weg, de 12e pas aankomen. Pfffff.

In London 17 uur overbruggen. Dus maar een Ibis kamer geboekt. Ivm covid is het echter niet makkelijk om door de douane te komen als transit passagier. Gelukkig zijn ze hier vriendelijk en met behulp van een vriendelijke meneer heb ik het passenger locatie form (!) ingevuld. Mag ik door de douane en morgen weer terug.

Ja en toen dacht ik vanmiddag... Och ik loop wel naar het hotel. 2 mijl wat is dat nou. Whaaa het voetpad via Maps hield op bij de snelweg. Duh... Beetje gevaarlijk en snel binnenweggetje gevonden. Mooie Engelse huisjes. Andere wereld!

Nu dus in mijn kamer en dit verhaal schrijven. Morgen om 11.00 verder na Dehli. Wel met de bus naar de Airport.

1. Carla Pool:
    10 januari 2022
    Wat heerlijk voor je Satori weer op reis. Een paar hindernissen, maar die neem je gewoon en dan lekker daar zijn waar je zo graag bent. Heb een mooie tijd en leuk dat ik met je reisblog mee mag.
  2. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Het is fijn om te schrijven. Fijn dat je meeleest. Helaas is de tijd erg kort deze keer. Maar ik ga binnenkort terug. ♥️
  3. Pravas:
    Big hug nu.....
  4. Satori De Ruijter:
    🙏🙏🙏
  5. Wilfried:
    10 januari 2022
    Mooi Satori, dat je weer op reis gaat. Ik ga je reis volgen.
  6. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Tis iets korter geworden als gedacht maar wordt vervolgd.
  7. Herwin:
    10 januari 2022
    Een mooi avontuur tegemoet.
    Veel plezier en stay safe and healthy…🤗🙏🏻
  8. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Een avontuur is het zeker. Gezond en happy!
    Volgende avontuur ☀️ komt snel
    🙏
  9. Karen:
    Wat fijn om weer te reizen! Heerlijk om mee te mogen genieten. Veel reisgeluk 🍀
  10. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Ja reizen is fijn. Hoewel??? 4 dagen achter elkaar en dan weer zijn waar ik begonnen ben is minder.

Blijf lezen, wordt vervolgd!
  11. Esther Buitendijk:
    10 januari 2022
    Je leeft! Heerlijk je avonturen mee te beleven. Geniet er van.
  12. Satori De Ruijter:
    13 januari 2022
    Ja ik leef en maak van alles mee! UPS and downs ik geniet ervan. ♥️
  13. Christien de Ruijter-Lorent:
    11 januari 2022
    Lieve Satori wens je een heel goede reis en geniet er van liefs ma.
  14. Satori De Ruijter:
    Het loopt even anders Ma. Snel weer thuis. ♥️